Κλιματισμός
Αντλίες θερμότητας
Οικιακές Συσκευές
UPCON
MENU

Τεχνική Υποστήριξη Καταναλωτών

Αντιμετωπίζετε πρόβλημα με κάποιο προϊόν; Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε. Στην Upcon σάς παρέχουμε εύκολη πρόσβαση σε επίσημους συνεργάτες service. Χρησιμοποιήστε το εργαλείο αναζήτησης για να εντοπίσετε το κοντινότερο εξουσιοδοτημένο συνεργείο Upcon, βάσει τοποθεσίας και τύπου προϊόντος.

Φόρμα Αναφοράς Βλάβης

Συμπληρώστε τη φόρμα με τα στοιχεία σας και περιγράψτε το πρόβλημα. Η ομάδα μας ή το κοντινότερο συνεργείο θα επικοινωνήσουν μαζί σας για άμεση εξυπηρέτηση.

    Στοιχεία επικοινωνίας
    Στοιχεία μηχανήματος
    Εγγύηση προϊόντος
    Περιγραφή βλάβης

    Συχνές Ερωτήσεις

    Μπορείτε να συμπληρώσετε εύκολα τη φόρμα αναφοράς βλάβης που θα βρείτε σε αυτή τη σελίδα. Καταχωρείτε τα στοιχεία σας, τον τύπο του προϊόντος και περιγράφετε τι πρόβλημα αντιμετωπίζετε. Η ομάδα μας ή το πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο service θα επικοινωνήσει μαζί σας για τον συντονισμό της υποστήριξης.



    Μέσω του εργαλείου αναζήτησης συνεργατών (στο πάνω μέρος της σελίδας), μπορείτε να εντοπίσετε το πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο συνεργείο με βάση τον ταχυδρομικό σας κώδικα ή την πόλη. Εκεί θα βρείτε στοιχεία επικοινωνίας, διεύθυνση και τις υπηρεσίες που προσφέρει κάθε συνεργάτης.



    Ναι. Η ενεργοποίηση της εγγύησης είναι απαραίτητη για να ισχύσει πλήρως η κάλυψη του προϊόντος σας και να μπορείτε να εξυπηρετηθείτε από την τεχνική υποστήριξη. Η διαδικασία γίνεται εύκολα online μέσω της σχετικής φόρμας, με τα στοιχεία της συσκευής και της αγοράς.



    Η τεχνική υποστήριξη περιλαμβάνει τηλεφωνική καθοδήγηση για απλά θέματα, έλεγχο και επισκευή από εξουσιοδοτημένο τεχνικό (όταν χρειάζεται), και πρόσβαση σε εγχειρίδια και οδηγίες χρήσης. Σε περίπτωση βλάβης εντός εγγύησης, η υπηρεσία παρέχεται χωρίς επιπλέον χρέωση, σύμφωνα με τους όρους κάθε προϊόντος.